mandag 12. oktober 2015

Årets siste innhøsting?

Ja, jeg setter et spørsmålstegn for tomatplantene ser ikke ut til å ville gi seg med det første. Og vet dere, tomaten blir bare bedre og bedre! Sååå gøy!


Men nå har jeg dratt opp de siste gulrøttene, tenkte det var lurt å redde de før frosten kom. De er sååå gode!! Neste år skal jeg ha flere, men jammen ble det mange i år også selv om jeg sådde altfor tett. Det ble jo endel små, men jeg synes det ble mange med helt grei størrelse.


Er det ikke fine farger??! Sundt og godt!


Nydelige tomater i den søteste Lotusskålen fra Lucie Kaas. Elsk!


Gulrøttene heter Nantaise 2, sommer. Gleder meg til ny sesong!

Jeg velger å dele dette innlegget på ukens Blomming fredag da grønnsakene jeg har dyrket i drivhuset og pallekarmene har vært sommerens største nytelse for meg:)

Se flere bidrag her:


2 kommentarer:

  1. Så flott avling Lisa!
    Gulrøttene dine ser så sprø og flott ut...tomatene modner lenge utover høsten,det har jeg også erfart.De siste har jeg tatt inn nå til ettermoding.vasket ned veksthuset og da vil jeg ikke ha planter inn igjen,for å sikre at ingen uttøy kan overvintre der inne.
    Fin kveldt ildeg:)
    Hyggelig du vil følge meg! er du interessert i gode hudprodukter må du gjerne kikke inn i nettbutikken min:)

    SvarSlett
  2. Mmm, ser ordentlig godt ut!! Bra avling du har fått i år :-)
    Ha en fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥