torsdag 14. mai 2015

Kaffepause

I dag tok jeg ettermiddagskaffen i drivhuset. Faktisk så er det den aller første kaffekoppen jeg nyter der inne, men det er garantert ikke den siste.


Ute er det sol, men iskald vind så det er ikke noe hagevær. Inne i drivhuset derimot, var det lunt og over 30 grader i dag. Bare så synd at det er så kaldt på nettene, for nå vil jeg virkelig flytte alle plantene ut.


Tok med den ene Pelargonien og favorittkoppen fra Kremmerhuset ut på en liten fotoshoot.
Krakken laget jeg faktisk på sløyden da jeg gikk på ungdomskolen og i fjor malte jeg den i den fineste blåfargen


Planene er mange, så nå bestiller jeg stabilt, varmere vær.


Ønsker dere en fortsatt fin Kristi himmelfartsdag

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med første bruk av drivhuset! Håper du snart får satt ut plantene dine, er sein den våren i år altså. Vi har hatt knallvær idag med 13 grader så her ble det mer arbeid i hagen. Mye fra forrige eier som skal fjernes så det er nok av graving. Noen tror de bare kan plante trær og busker for så å aldri røre de, så mye her var blitt forsømt gitt. Og så handla heg nettopp mine første roser på nett! Det blir spennende;) Kan tipse deg om zimtrade.no hvis du ikke har vært innom der å kikket. De gir ut 4 kataloger i året. Sitter allerede å planlegger tulipan og liljeløkene jeg tenker å bestille til høsten haha!

    Ønsker deg en fin helg og håper på masse bra vær framover!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med det nye flotte drivhuset! Og første kaffekoppen i nytt drivhus er noe helt spesielt :-)
    Håper at været snart blir litt mer velvillig så frøplantene dine kan flytte ut.
    Ha en fin maiuke :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥