onsdag 4. mars 2015

Første lappen er ferdig - bare 29 igjen.....

Jeg er igang med hageteppet mitt! Jeg har da iallfall heklet en lapp, så nå er det bare 29 igjen...;) 
Den gule fargen fra forrige innlegg er byttet ut med hvitt, synes det ble mer meg. Jeg har også vært litt usikker på den grå men det er jo veldig safe da, passer til det meste. Synes det er ganske så viktig at jeg blir fornøyd for det er veldig mye jobb med et stort teppe.


I morgen skal jeg kjøpe mer garn, så i helgen blir det forhåpentligvis heklet flere lapper. Gleder meg til å vise dere.


Det nydelige gule kruset kjøpte jeg på jobben i går. Er ikke jeg heldig som jobber i Kremmerhuset? Men jeg innrømmer at det kan bli litt dyrt til tider....


Krysantemumen fikk jeg av mamma for to uker siden. Synes den er så finMåtte knipe av en blomst å ta den med på fotoshoot;) Nå pynter den opp i et eggeglass på kjøkkenbordet.
Har forresten brukt kameraet i dag, ikke mobilen. Bildene blir større da, og kanskje litt skarpere.

1 kommentar:

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥